در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

در این مقاله کوتاه قصد داریم به بررسی دلایل استفاده نکردن از لوله پلی اتیلن بی کیفیت بپردازیم؛ با واحد فروش باران پلیمر کیا همراه باشید:

قیمت؛ کیفیت؛ دو مولفه اصلی در تجارت های خرد و کلان است. هیچگاه نباید به دلیل ایده آل بودن یک مولفه از دیگری غافل شد. این دو در کنار یکدیگر میتواند یک خرید مناسب و مفید را برایتان رقم بزند.

با توجه به رقابت شدیدی که در بازار لوله پلی اتیلن در داخل ایران وجود دارد؛ برخی کارخانه ها با استفاده از مواد کهنه و نامرغوب اقدام به تولید لوله پلی اتیلن می کنند که در نهایت باعث کاهش قیمت نهایی محصول می گردد.

در نهایت در صورتی که خریدار هر دو مولفه را برای خرید خود درنظر نگیرد ، مبادت به خرید لوله های قیمت پایین اما بی کیفیت میکند.

این امر قطعا موجب خواهد شد تا پروژه صنعتی و یا کشاورزی شما خراب شود!

این مقاله را بخوانید: راه های تشخیص کیفیت لوله پلی اتیلن

سیستم آبرسانی که از حیاتی ترین بخش ها هم در صنعت و هم در کشاورزی می باشد، در صورت خرابی و نشتی آب از لوله ها میتواند هزینه های شما را دو چندان کند و یا به سیستم آبرسانی یا انتقال مواد پروژه شما آسیب جدی وارد کند.

آلودگی های ناشی از نشت فاضلاب نیز یکی دیگر از نتایج استفاده از لوله های فاضلابی پلی اتیلن بی کیفیت است

سیستمهای انتقال آب, سیستم‌های انتقال فاضلاب ,شبکه‌های گازرسانی و …. از کنار هم قراردادن لوله, اتصالات , منهول , واشر, رینگ ,فلنج ,شیر آلات و قطعات دیگر شکل می‌گیرد و هر کدام از این قطعات اگر به درستی وظیفه خود را انجام ندهند و از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند کارکرد کل سیستم را با مشکل مواجه می‌کنند و تمام پروژه را خراب می‌کنند.

مشاهده  کاربرد‌ لوله پلی اتیلن در محل‌های دفن زباله

ما در کارخانه باران پلیمر کیا بر آن هستیم تا با تولید لوله با کیفیت از مواد پتروشیمی ، بهره گیری از آزمایشگاه با تجهیزات بروز و همچنین تولید بی وقفه با تجهیزات نوین علاوه بر کیفیت بالا ، محصولات تولیدی را به قیمت بسیار مناسبی روانه بازار کنیم.

چنانچه مایل هستید تا پول کمتری برای خرید لوله پلی اتیلن بپردازید، خوب است تا با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده ، علاوه بر کاهش هزینه های واسطه و دلال از کارگران ایرانی نیز حمایت کنید

پیش از خرید لوله پلی اتیلن قیمت روز لوله پلی اتیلن را در سایت کارخانه لوله پلی اتیلن ببینید.

5/5 - (1 امتیاز)
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339