در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب
باران پلیمر » راه اندازی خط تولید لوله 750 میلیمتر تا اواسط تابستان

مدیرعامل باران پلیمر کیا از راه اندازی خط تولید لوله پلی اتیلن سایز 750 تا اواسط تابستان 1401 در این مجموعه تولیدی خبر داد.

مهندس میثم رنجبری در گفتگو با خبرنگار ایسنا در روز دوشنبه در خصوص روند پیشرفت فاز دوم طرح توسعه این کارخانه با ابراز امیدواری از میزان پیشرفت آن اظهار کرد: فاز دوم طرح توسعه گرچه حدود 3 کیلومتر با کارخانه اصلی فاصله دارد اما به دلیل جانمایی بهتر و نزدیکی به پتروشیمی ، این پروژه با جدیت دنبال شده و احتمالا تا پایان سال 1401 نیمی از آن به بخش تولیدات کشور افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تولیدات فاز دوم کارخانه نیز، لوله های کشاورزی خواهد بود گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایران و کشورهای منطقه ، طی سال های پیش رو قطعا نیاز جدی تری به تغییر سیستم های آبیاری کشاورزی احساس خواهد شد و شاید یکی از کارهای تاثیرگذار در این منطقه ترویج تغییر سیستم آبیاری و جلوگیری از هدر رفت آب باشد؛ ما در تلاش هستیم تا با تولیدات با کیفیت و ترغیب کشاورزان به تغییر سیستم آبیاری ، از اسراف مایه حیات در سرزمین مادری خود یعنی کره زمین جلوگیری کنیم. ما برای این هدف مقدس شبانه روز و به صورت سه شیف در تلاش هستیم.

رنجبری افزود: کارخانه باران پلیمر کیا در حال حاضر با حدود 10 پرسنل در حال فعالیت است که با راه اندازی فاز جدید پیشبینی ما افزایش تعداد کارکنان به 30 نفر است.

گتفنی است کارخانه لوله پلی اتیلن باران پلیمر کیا واقع در 10 کیلومتری خمین است؛ ظرفیت فعلی این کارخانه تولید هزار تن در سال است.

مشاهده  کاربرد لوله پلی اتیلن در آتش نشانی چیست؟

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339