در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

لوله و اتصالات پلی اتیلن باران پلیمر کیا برای مصارف گازرسانی باعث کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه های گازرسانی در سطح کشور شده است.

کاربر محصولات پلی اتیلن در انتقال گاز

آغاز استفاده از لوله‌های پلی اتیلنی تحت فشار، از اوايل سال 1950 ميلادی بوده است. از جمله کاربری‌های اين لوله‌ها ( لوله پلی اتیلن )، انتقال آب، مواد شيميايی، سيالات خنک کننده و گرم کننده، گازها، هوای فشرده و سيستم‌های آتش نشانی، چه در روی زمين و چه در زير زمين است. يکی از اولين موارد کاربرد پلی اتيلن (با دانسيته متوسط) در زمينه انتقال گاز بوده است كه از سال 1960 ميلادی مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر بيش از 90% خطوط انتقال گاز ايالات متحده و کانادا از مواد پلاستیکی است که 99% آن نيز از جنس پلی اتيلن است. لوله های پلی اتيلن در شبکه های انتقال گاز نه تنها در آمريکای شمالی، بلکه در سرتاسر جهان استفاده ميیشوند.

اتصالات مورد استفاده در شبکه ‌گازرسانی از اتصالات الکتروفیوژن می‌باشد. اتصالات الکتروفیوژن از انواع اتصالاتی است که در خطوط لوله انتقال گاز و خطوط آبرسانی قابل استفادهاتصالات الکتروفیوژن FOX اروپا است. جوش الکتروفیوژن و اتصالات آن به علت ایمنی بسیار بالا تنها نوع اتصال مورد تأیید استاندارد IGS برای خطوط انتقال گاز است. همچنین تجربه نشان داده است که اتصال لوله‌های پلی اتیلن با جنس‌های مختلف پلی اتیلن نیز در این روش مقدور است. در کنار ایمنی آن، از دیگر مزایای این روش در سرعت بالا و تمیزی اتصال است.

شرکت باران پلیمر کیا علاوه بر تولید لوله‌های گازرسانی ( لوله‌های پلی اتیلن مخصوص انتقال گاز ) با کیفیتی بی‌مثال اتصالات الکتروفیوژن FOX اروپا را به بازار ارائه می‌کند. شرکت باران پلیمر کیا نماینده انحصاری و رسمی شرکت FOX Fittings اروپا در ایران و خاورمیانه می‌باشد. FOX Fittings یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه‌ی تولید انواع اتصالات الکتروفیوژن در اروپا و جهان می‌باشد.

Rate this post
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339