در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

لوله پلی اتیلن یکی از مهمترین بخش های جدانشدنی از صنعت کشاورزی و باغداری است. خرید لوله پلی اتیلن شاد آباد یکی از مناطق مورد توجه در تهران است که در این مطلب ضمن بررسی چگونگی خرید لوله پلی اتیلن از شاد آباد تهران برخی نکات مهم و ضروری برای خرید لوله پلی اتیلن نیز بیان می شود.

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله های سیاه رنگی که به PE نیز معروف اند لوله هایی را می گویند که جهت انتقال آب در کشاورزی یا حوزه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. حتی این لولها برای انتقال میعانات نفتی و آب شرب نیز استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن دارای دو گرید PE100 و PE80 برای سایز های 20 تا 1200 میلی متر می باشند. لوله های 16 میلی متری که به آن لوله آبیاری قطره ای نیز گفته می شود دارای استاندارد PE40 می باشد. این استانداردها از سوی سازمان استاندارد کشور تعیین شده است که از طریق سایت این سازمان جزئیات آن قابل بررسی است.

خرید لوله پلی اتیلن شاد آباد تهران

مهمترین منطقه تهران که مرکز خرید انواع لوله پلی اتیلن نیز می باشد شاد آباد است .

خرید لوله پلی اتیلن شاد آباد تهران . نقشه

شاد آباد یک محله در جنوب غرب تهران است که خارج از طرح زوج و فرد بوده که جنوب آن یافت آباد ، شرق آن شمس آباد ، غرب آن سعید آباد و شمال آنمحله هفده شهریور واقع شده است.

شاد آباد در نزدیکی بازار آهن تهران قرار دارد و به عنوان مرکز خرید لوله پلی اتیلن نیز شناخته می شود. بسیاری از کشاورزان استان البرز از کرج و سایر شهرستان های تهران و دماوند برای خرید لوله پلی اتیلن به شاد آباد مراجعه می کنند.

مشاهده  روش توليد لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن شاد آباد تهران

باران پلیمر کیا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله پلی اتیلن در سطح کشور در استان های زیادی نمایندگی فعال دارد.

انتخاب یک لوله مناسب که مواد اولیه آن کاملا نو بوده و خالص باشند می تواند به توسعه کشاورزی کمک زیادی کند.

از جمله نماینده های فعال این کارخانه در شاد آباد است که برای خرید لوله پلی اتیلن با کمترین قیمت بسیار مناسب است.

قیمت لوله پلی اتیلن شاد آباد تهران

قیمت لوله پلی اتیلن به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها : مواد بکار رفته در لوله ، حاشیه سود کارخانه ، حاشیه سود پخش کننده و انصاف آنها برای فروش به خریدار است.

بسیاری از کارخانه ها با استفاده از مواد دست دوم (گرانول) لوله هایی تولید می کنند که شاید از دید خریدار معایب آن پنهان باشد و توان تشخیص نداشته باشند.

به همین علت توصیه می کنیم حتما برای خرید لوله پلی اتیلن یا از افراد خبره و آشنا به این بازار کمک بگیرید و یا از برند های معروف لوله پلی اتیلن خرید کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.

همچنین قیمت لوله پلی اتیلن شاد آباد تهران نیز در سایت ما موجود است. برای مشاهده اینجا کلیک کنید

5/5 - (2 امتیاز)
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339