در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب
باران پلیمر » خرید لوله پلی اتیلن غیر استاندارد و نکات ضروری آن

به لوله هایی که از مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته میشوند ، لوله های پلی اتیلن گفته میشود. خرید لوله پلی اتیلن غیر استاندارد یکی از مسائل مهم و رایج میان کشاورزان است.

این لوله ها در دسته ی ترموپلاستیک ها قرار دارند و از خاصیت شکل پذیری بالایی برخوردارند.علامت اختصاری لوله های پلی اتیلن PE میباشد و از آنها برای انتقال مایعات و مواد سیال استفاده میشود.لوله های PE  به دلیل ویژگی ها و مزایایی که نسبت به سایر لوله ها دارند بسیار پرکاربرد میباشند و در صنایع و پروژه های مختلف کارایی بالایی دارند.از جمله موارد استفادهی لوله های پلی اتیلن میتوان به : کاربرد در خطوط انتقال گاز ، سیستم آتشنشانی ، فاضلاب های شهری و صنعتی ، شبکه ی انتقال آب ، سیستم آبیاری ، روکش سیم ها و کابل های برق ، سیستم زهکشی ، کانال های انتقال دوغاب و … اشاره نمود.

لوله پلی اتیلن غیر استاندارد و نکات مهم برای خرید این لوله ها که باید بدانید…

_ گرید یا درجه چیست و چه تفاوتی دارد ؟   برخی از ارائه دهنگان لوله برای متقاعد کردن مشتری خود اینگونه بیان میکنند که لوله های گرید دار در مقابل ضربه های پتک وچکش های بزرگ آسیبی نمیبینند .اینگونه معنا و مفهوم گرید را تغییر میدهند.اما سوال اینجاست اگر هر لوله ی پلی اتیلنی که در مقابل ضربه ی پتک آسیب نبیند در حد گرید دار است پس با چه دلایلی کارخانه های تولیدکننده لوله های پلی اتیلن هزینه های بالایی برای امکانات آزمایشگاهی پرداخت میکنند؟  این تست به این معنا نیست که چیزی را ثابت نمیکند اما کیفیت را هم نشان نمیدهد. گرید بیشتر بیان کننده ی کمیت میباشد تا کیفیت و یعنی سازندگان لوله تا چه اندازه امکان حضور در مناقصات را دارند. و همینطور نمیتوان گفت لوله های پلی اتیلنی که دارای گرید آ هستند نسبت به گرید سی از کیفیت بالاتری برخوردارند.

مشاهده  کاربرد لوله پلی اتیلن در راه‌آهن و قطار شهری

_ آزمایش کیفیت :  از آنجایی که این لوله ها باید سالیان زیادی در سرما و گرما، زیر اشعه ی خورشید دوام بیاورند ؛ از جمله مهمترین موارد نشان دهنده ی کیفیت لوله های پلی اتیلن جوش صحیح و استحکام آن برای سال های طولانی است. همچنین اگر درون لوله مسطح و صاف باشد بیانگر کیفیت لوله میباشد.مشخصه ی دیگر این است که لوله های پلی اتیلن باید بسیار انعطاف پذیر باشند.برخی از افرادی که در زمینه ی لوله های پلی اتیلن دارای تجربه بالایی هستند میتوانند از طریق انداختن لوله روی زمین و گوش کردن به صدای آن راجع به کیفیت آن نظر بدهند.

لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

_ لوله های PE درجه 2 :  ابتدایی ترین شیوه برای تشخیص این نوع لوله ها این است که بادقت در زیر نور به گوشت آن نگاه کنید هرچقدر حباب های هوا بیشتر باشد لوله از کیفیت پایین تری برخوردار است و بالعکس.لوله ای که یکنواخت و صاف باشد ، دوام بیشتری دارد.پلی اتیلن های درجه دو بیشتر برای روکش کابل های برق و سیم های مخابراتی ، روکش بالارونده و آبپاش و همینطور برای زهکشی زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد.

_ موارد استفاده ی لوله پلی اتیلن درجه 2 :  این نوع لوله ها برای جوی آب ، تخلیه استخر ، طرح های شیلات و تخلیه فاضلاب گزینه ی بسیار مناسبی هستند. باید گفت برای آبیاری های تحت فشار بهتراست از لوله هایی که استاندارد هستند ، استفاده نمود. در لوله های پلی اتیلن درجه 2 سایزهای زیر 5 اینچ از اتصالات پیچی وبالای 5 اینچ از شیوه ی اتصال جوشی استفاده میشود.

مشاهده  کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری تحت فشار

_ ضمانتنامه ی جوش در لوله های پلی اتیلن درجه 2 :  این نوع لوله ها فاقد مهر استاندارد هستند اما یک ضمانتنامه برای جوش دارند که از جانب تولید کننده به  مدت پنج سال ارائه میشود.اینکه لوله های پلی اتلین دارای قابلیت جوش خوردن باشند.بیانگر کیفیت لوله ها است.چنین لوله هایی مطابق جدول وزنی پی شصت و سه ساخته میشوند اما اکثر سازندگان این نوع از لوله ها برای بالا بردن کیفیت لوله قطر آن را افزایش میدهند بنابراین مشخصا نمیتوان گفت از چه جدول وزنی استفاده میکنند.

_ استقامت زیست محیطی لوله های پلی اتیلن :  لوله های پلی اتیلن و به طور کلی مواد پلاستیکی در برابرمیکروب ها ، باکتری ها و سایر جانداران موجود در آب و فاضلاب که با چشم غیرمسلح دیده نمیشوند، مقاومند.چرا که این لوله ها هیچگونه مواد مغزی برای این جانداران ندارند.همچنین در لوله ها از افزودنی های ضد جونده برای محافظت از آنها در مقابل موجودات جونده استفاده میشود.

لوله پلی اتیلن غیر استاندارد درجه دو

جمع بندی: سعی کنید لوله های پلی اتیلن غیر استاندارد و درجه دو را خریداری نکنید. همچنین برای دریافت قیمت لوله پلی اتیلن می توانید از سایت ما اقدام کنید

5/5 - (1 امتیاز)
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339