در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

کارخانه باران پلیمر کیا برای تولید لوله های پلی اتیلن از مواد اولیه مرغوب و استاندارد استفاده میکند و همچنین با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه میکند. لوله هایی که تولید میشوند به دلیل داشتن مواد اولیه مناسب ، از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود و در هر صنعتی اعم از: کارخانه های صنعتی ، کشاورزی (شامل تمامی محصولات) ، شهر سازی و هر جایی که بحث انتقال مایعات باشد کارایی استاندارد را خواهد داشت.

 

گواهی و مجوز ها

لوله های تولید شده گواهی های Food Grade  را دارا میباشند و سفت و سخت تابع استاندارد ها (DIN8074 آلمان)  (ISO 14427-2) ایران هستند و تمامی موارد را برای تولید بهترین محصول در تولید لوله رعایت میکنند.

 

اتصالات استفاده شده در پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن کارخانه باران پلیمر، از انواع بهترین اتصالات استفاده میکند که اتصالاتی مطمئن و در صورت نصب استاندارد و اصولی بدون هیچ گونه نشتی، مایعات را انتقال میدهد. این اتصالات نظیر:  اتصالات جوشی، اتصالات پیچی و اتصالات الکتروفیوژن که همه آنها از بهترین اتصالات برای خطوط آب رسانی میباشد و در سراسر جهان به عنوان بهترین اتصالات شناخته شده اند.

 

عمر لوله های پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن باران پلیمر با توجه به اینکه ضربه خوردگی ندارند و همچنین رسوبات در داخل این نوع لوله های انباشته نمیشود باعث شده تا طول عمری بالای 50 سال و کارکردی با کیفیت روز های اول را داشته باشند که این عمل باعث گرایش مشتریان به استفاده از این لوله ها شده است. همچنین با این ویژگی ها هزینه نصب ، تعمیر ، نگهداری تاسیسات شهری را بسیار کاهش خواهد داد.

مشاهده  کاربرد لوله پلی اتیلن در انتقال فاضلاب

 

کاربرد لوله های پلی اتیلن در انتقال آب

مدیران و مجریان پروژه های باران پلیمر با توجه به مزایا و ویژگی های لوله های پلی اتیلن آنها را جایگزین لوله های فلزی و بتنی کردند چون این نوع خطوط اب رسانی مشکلاتی مثل: نشتی آّب ، عمر کوتاه ، نصب هزینه بر ، مسدود شدن توسط رسوبات ، کیفیت پایین و….  این مشکلات در لوله های پلی اتیلن به نقاط قوت تبدیل شده است.

توجه: لوله های پلی اتیلن مورد تهاجم میکرو ارگانیک ها قرار نمیگیرد و میتوان برای انتقال آب های شرب بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

 

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339