در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

مواد پلی اتیلن دارای انعطاف پذیری بالایی هستند به همین دلیل در برابر هرگونه ضربه و یا فشار های نسبتا زیاد مقاومت و استحکام بالایی دارند و چون لوله های پلی اتیلن هم ازهمین مواد ساخته می شوند تاکنون هیچ لوله ای نتوانسته جایگزین مناسبی برای لوله های پلی اتیلن باشد!

انعطاف پذیری بالا لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند که یکی از مزیت های آن حمل و نقل و نصب آسان است معمولا در صنعت و بسیاری از کارهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله هایی که قبل از پلی اتیلن ازآن استفاده می شد معمولا لوله های فلزی و …که کارشناسان طی تجربه های به دست آمده متوجه شدند این لوله ها در برابر ارتعاشات زمین لرزه و جابه جاشدن لایه هایی از خاک شکننده هستند و خیلی زود آسیب میبنند ولی باتولید لوله های پلی اتیلن این مشکل برطرف شد.

لوله های پلی اتیلن دربرابر زمین لرزه و هرگونه ارتعاشات و جابه جایی خاک مقاومت بالایی دارند به طوریکه میتوان گفت میزان خسارت وارد شده به لوله ها در یک زمین لرزه در ژاپن 0 بوده درحالیکه از لحاظ اقتصادی خسارات بالایی به آنهاوارد شده بود و همچنین خسارات جانی زیادی هم در پی داشت.

این لوله ها درکنار بسیاری از مزیت هایی که گفته شد عمر طولانی هم دارند البته باید به برخی نشان ها از جمله استاندارد و گواهی هایی که روی لوله درج شده دقت کرد چون اگر لوله ای دارای نشان استاندارد ملی نباشد ممکن است بعدازمدتی باعث نارایتی شما شود پس درهنگام خرید حتما به علامت هایی ه روی لوله درج شده بسیار دقت کنید .

مشاهده  تجهیزات خط تولید پلی اتیلن

مزیت لوله پلی اتیلن در جلوگیری از نشتی

درکنار ویژگی های مثبتی که از لوله پلی اتیلن متوجه شدیم  این نکته هم قابل اهمیت است  این لوله ها مشکلی که از طرف لوله های فلزی (نشتی) بود را حل کرده اند و بسیار در کاهش نشتی موثر بوده اند .

   در لوله کشی سنتی مشکلات زیادی  وجود دارد که امروزه باتوجه به تولید لوله پلی اتیلن این مشکلات برطرف شده اند.

در لوله کشی سنتی مفصل های اتصالات زنگ زده  دچار نشتی میشد  که باعث از دست رفتن بخش زیادی از آب آشامیدنی میشد که این بااز دست دادن این بخش از آب آشامیدنی منبع گرانبهایی  از این بخش از دست می رود

 مزیت های استفاده از لوله پلی اتیلن :

لوله پلی اتیلن به دلیل انعطاف پذیری و قدرت بالاواستحکام زیادی که دربرابر فشار های بالادارد و البته لوله های پلی اتیلن در هنگام زمین لرزه و ارتعاشات زمین بسیار مقاوم ترند .

لوله های پلی اتیلن باتوجه به اینکه در برابر اکثر فشار ها مقاومت بالایی دارند گزینه مناسبی برای تحمل فشار آب  هستند .

هزینه نگهداری پاین لوله پلی اتیلن

یکی دیگر از مزیت های لوله پلی اتیلن که باعث شده این لوله نسبت به لوله های فلزی برتری داشته باشند  این است که برای نگهداری این لوله ها نیاز به صرف هزینه های زیاد نیست و هزینه های نگهداری و عملیاتی آن بسیار مناسب می باشد.

این لوله ها علاوه براینکه هزینه نگهداریشان بسیار مقرون به صرفه است هزینه ی نصب آنها هم مناسب است .

تاجایی که راجب این لوله ها می دانیم مزیت های بیشماری دارند معمولا در لوله های قدیمی تر و فلزی افراد مدام نگران این بودند که اگر زمین لرزه یا هرگونه اتفاق های زیرزمینی رخ بدهد این لوله ها شکسته شوند که دراین صورت خسارت زیادی را درپی داشت.

مشاهده  کاربرد لوله پلی اتیلن در آب دریا

لوله های پلی اتیلن این نگرانی را برطرف کرده و چون در برابرضربه خوردن آسیب نمیبیند و بسیار مقاوم است پس جایی برای نگرانی باقی نمی ماند .

میتوانید از لیست قیمت لوله پلی اتیلن ، تمامی قیمت های لوله پلی اتیلن را مشاهده بفرمایید.

وزن کم لوله پلی اتیلن و نصب و جابجایی آسان

 وزن سبک ؛ نصب و حمل و نقل آسان؛  قابل سفارش در اندازه های دلخواه از ویژگی هایی است که سبب شده لوله پلی اتیلن طرفدار های زیادی راداشته باشد به گونه ای که در کشاورزی ؛ صنعت ؛ آتش نشانی ؛ منازل مسکونی و … مورد استفاده قرار گرفته است .

5/5 - (8 امتیاز)
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339