در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

[et_pb_section admin_label=”section”]
[et_pb_row admin_label=”row”]
[et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]انتقال فاضلاب (سیستم فاضلاب) برای جمع آوری آب‌های سطحی و یا فاضلاب‌های صنعتی در مجتمع‌های بزرگ صنعتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد زیرا نفوذ سیالات به عمق خاک می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به پایه‌ها و تاسسیات زیر زمینی وارد نماید. خوردگی، زنگ زدگی و آلودگی خاک از مهمترین دلائل جمع آوری آب و فاضلاب‌های صنعتی است.

لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن باران پلیمر با خواص ضد خوردگی و مقاومت در برابر انواع مواد شیمیائی راه حل مناسبی برای جمع آوری و انتقال سیالات فاضلابی می باشد.

انتقال فاضلاب شهری توسط لوله های دفنی در زیر زمین انجام می گیرد. لوله های کاروگیت پلی اتیلن و لوله اسپیرال پلی اتیلن بدلیل طراحی آنها دارای مقاومت حلقوی مناسب جهت اعمال بارهای وارده در زیر زمین با حداقل شیب و کمترین وزن ممکن که سبب کاهش قیمت لوله و نهایتاً هزینه کمتر انتقال فاضلاب، می باشد.

لوله هاي پلي اتيلن دوجداره (اسپیرال و کاروگیت ) همچنين از نظر مشخصات فني سبك تر از لوله هاي پلی اتیلن تك جداره ساخته مي شوند و در مواردي كه سيالات در فشار پائين از آن منتقل مي شود مي تواند براي انتقال فاضلاب و يا سيالات مشابه مورد استفاده قرار گيرد.

کاربرد منهول پلی اتیلن در انتقال فاضلاب

منهول پلی اتیلن محصول جدید مجموعه باران پلیمر بوده که از بهترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه برخوردار است. منهول پلی اتیلن برای استفاده در سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به استفاده روزافزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، این محصول می‌تواند، جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و یا سایرمنهول‌های ساخته شده با مصالح بنائی باشد.

مشاهده  کاربرد لوله پلی اتیلن در سیستم آتش نشانی

پلی‌ اتیلن دارای خواص لازمه و طول عمر زیاد و تامین خواسته های بشر در انتقال فاضلاب که کمترین خوردگی توسط گازها و اسیدهای فاضلابی را شامل می گردد را دارا می باشد.[/et_pb_text][/et_pb_column]
[/et_pb_row]
[/et_pb_section]

Rate this post
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339