در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

از زمانیکه شهرداران و مقامات شهر ، اهمیت صرفه جویی در هزینه ها و نگهداری از آب را دریافتند ، نصب و به کار گیری سیستم های آبپاش ، روند اجباری به خود گرفت و استفاده از آنها به طور گسترده در حال رشد است.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات باران پلیمر کیا

آبپاش آتشنشانی
تا به امروز بیش از 400 حوزه قضایی در امریکا نیازمند آبپاش در ساختمان های خود هستند و این رقم رو به افزایش است.

آب پاش آتش نشانی قابلیت توقف فوری حوادث ناشی از آتش سوزی، نجات جان انسان ها، کاهش تخریب، کاهش مطالبات در پاسخ، و صرفه جویی در مصرف آب را ممکن می سازد

اثر موج دار شدن آب خروجی از آبپاش باعث آسیب کمتر اموال، حوادث کمتر مانند بی خانمانی و به طور کلی افزایش ایمنی و امنیت را باعث می شود.
آتش سوزی بزرگترین علت از دست دادن اموال در ایالات متحده امریکاست. به گفته انجمن ملی حفاظت در برابر آتش (NFPA)، در سال 2007 در امریکا، خسارت به اموال مسکونی ناشی از آتش سوزی 7.4 میلیارد دلار بوده.
بیش از نیمی از آتش سوزی مسکونی در خانه خانواده های یک یا دو نفره صورت گرفت. داشتن یک سیستم آبپاش بارانی نصب شده در خانه مانند در اختیار داشتن یک آتش نشان را در محل و شبانه روز است.

..::باران پلیمر کیا به کیفیت متعهد است::..
..:: باران پلیمر کیا نماد خودباوری , توانمندی و کیفیت ::..

..:: باران پلیمر کیا نامی که سالهاست می شناسید و به آن اعتماد دارید ::..

مشاهده  نکاتی که قبل از خرید لوله پلی اتیلن باید بدانید

سیستم های آتش نشان خانگی به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و در اکثر خانه های سراسر کشور نصب شده اند، زیرا که ساختمان های کنونی نیازمند چنین سیستمی هستند. انجمن های زیادی نیز بر نصب این سیستم ها تاکید داآبپاش آتشنشانیشته اند، توسعه دهندگان در حال بهره گیری از تجارت حاصله از آبپاش ها هستند و صاحبان خانه به مزایای زندگی ایمن پی برده اند.

همگامی سیستم های آبیاش و شیرهای آتشنشانی سطح شهر ایمنی قابل توجهی را پدید خواهد آورد و مزایای ایمنی بسیاری را به همراه خواهد داشت.
موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) اعلام کرد که آتش سوزی خانگی می تواند در مدت 3 دقیقه یا کمتر خرابی های جبران ناپذیری به بار آورد. اغلب، زمانیکه کامیون های آتش نشانی می رسند، آتش قسمت اعظم ساختمان را فرا گرفته، بسیاری زخمی شدند و محیط در معرض خطر و آسیب بیش از حد است.

آب پاش آتش نشانی به طور قابل توجهی در کاهش تلفات و استفاده از آب در مواقع آتش سوزی نقش دارد .
در یک مطالعه جدید اعلام شده ، آتش سوزی در خانه های مجهز به آبپاش به طور متوسط 14.000 دلار خسارت وارد می کند در حالیکه این رقم در خانه های بدون آبپاش به 179،896 دلار می رسد.
در یک آتش سوزی، خانه هایی که مجهز به آب پاش آتش نشانی هستند به طور متوسط از 340 گالن از آب برای خاموش کردن آتش استفاده می شود ، در حالی که در خانه های بدون آب پاش آتش به طور متوسط از 5،974 گالن استفاده می شود. (COMMUNITIES with HOME FIRE SPRINKLERS: The Experience in Bucks County, Pennsylvania, November 2011)

مشاهده  نقش مقدار تحمل فشار لوله پلی اتیلن در طول عمر و قیمت لوله

لوله های پلی اتیلن با مقاصد چند منظوره نصب می شوند، یا با سیستم آبپاش ترکیب خواهند شد ویا برای لوله کشی یک سیستم یکپارچه با هزینه ایی بسیار پایین مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله های Cross-linked polyethylene (PEX) و CPVC در همراهی با سیستم آپیاش ، عملکردی فوق العاده خواهند داشت، این عملکرد طبق استانداردهای NFPA 13D, UL 1821, NSF 14 و 61, و IRC P2904 بارها تست و آزمایش شده.
این محصولات می توانند به راحتی توسط متخصصان مجاز لوله کشی ومتخصصان آتش نشان، با هزینه ای بسیار اندک (1 – 1.5% از هزینه ساخت و ساز) نصب شوند.

Rate this post
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339