در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن

کلیک کنید: نمایش لیست قیمت

قیمت لوله پلی اتیلن به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد. لوله های پلی اتیلن اقطار مختلفی دارند که معمولا از 20 میلیمتر شروع شده و نهایتا به 2400 میلیمتر در طرح‌های عظیم منتهی می‌شوند.
قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد, هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می‌رود.لوله پلی اتیلن تهیه لیست و جدول قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به تنوع بالای اندازه‌ها و فشارهای کاری دشوار است و بهتر است فاکتورهای موثر در قیمت لوله را فرمول محاسبه قیمت قرار دهیم.
قیمت لوله پلی اتیلن حاصل ضرب وزن یک متر از آن سایز در قیمت هر کیلو مواد اولیه می‌باشد البته باید هزینه‌های سربار و سود اندکی برای تولید کننده نیز در نظر گرفت.
محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن بدون اطلاع دقیق از مشخصات لوله ( وزن , ابعاد , فشار ) امری محال است و جهت اطلاع از وزن و قطر سایزهای مختلف انواع لوله پلی اتیلن به جداول استاندارد آنها مراجعه نمائید . به عنوان مثال برای لوله‌های تک جداره پلی اتیلن به جداول ابعاد و اندازه در استاندارد INSO 14427-2 مراجعه نمائید.

کلیک کنید: نمایش لیست قیمت

– جدول جدید ضخامت لوله پلی اتیلن 10 الی 500

– جدول جدید ضخامت‌ لوله پلی اتیلن 630 الی 2500

– جدول اطلاعات طول عمر لوله پلی اتیلن در دما و فشارهای مختلف

– جدول جدید مشخصات جدید لوله PE100را از اینجا دانلود کنید (جدید)

در خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن , مواد اولیه مصرفی , تجهیزات کارخانه تولید کننده ,اعتبار و شهرت کارخانه باید مورد توجه قرار گیرد.
قیمت لوله پلی اتیلن و لیست قیمت لوله پلی اتیلن بر اساس متر طول محاسبه می‌شود , برای کارخانه فرق نمی‌کند که شما چه لوله‌ای و در چه قطری خرید کرده‌اید بلکه مقدار مواد اولیه مصرف شده برای ساخت هر متر طول لوله پلی اتیلن مهم است.

..:: باران پلیمر کیا نماد خودباوری , توانمندی و کیفیت ::..
قیمت لوله پلی اتیلن PE100

قیمت لوله‌های PE100 با توجه با کاربرد این لوله‌ها لوله پلی اتیلنکه عمدتا در تولید لوله‌های فشار قوی استفاده می‌شود بالاتر از دیگر لوله‌های پلی اتیلنی می‌باشد. البته قیمت لوله‌های PE100 نسبت به دیگر لوله‌هایی که در فشار کاری مشابه تولید می‌شوند پایینتر یا برابر است چون مواد کمتری باید مورد استفاده قرار بگیرد ولی در برخی موارد با توجه به اینکه باید از مواد اولیه خود رنگ وارداتی مانند بروج ( مواد 3490 LS ) استفاده شود و قیمت لوله‌هایی که با این مواد تولید می‌شود رابطه مستقیمی با نرخ ارز و دیگر فاکتورها دارد از قیمت بالاتری برخوردار است. برای دریافت لیست قیمت لوله‌های پلی اتیلن PE100 با واحد فروش شرکت باران پلیمر کیا تماس گرفته و لیست لوله‌های خود را به همراه فشار کاری و کاربرد آن برای ما ارسال کنید و همکاران فروش در سریع‌ترین زمان ممکن لیست قیمت لوله‌های پلی اتیلن درخواستی شما را ارسال می‌کنند.

مشاهده  خرید اتصالات پلی اتیلن از کارخانه

کلیک کنید: نمایش لیست قیمت
قیمت لوله پلی اتیلن PE80

قیمت لوله‌های PE80 با توجه به نوع لوله که لوله دوجداره کاروگیت باشد یا لوله تک جداره پلی اتیلن باشد متفاوت است.استفاده از مواد PE80 لوله پلی اتیلن اسپیرالبرای لوله‌های فشار قوی و کاربری‌های حساس پیشنهاد نمی‌شود و استفاده از این لوله‌ها منسوخ گشته است. از این مواد (PE80) بیشتر جهت لوله‌های دوجداره کاروگیت و لوله‌های اسپیرال پلی اتیلن با کاربری انتقال فاضلاب و لوله‌های پلی اتیلن سایز ریز مخصوص آبیاری استفاده می‌شود و به همین جهت قیمت لوله‌های PE80 پائینتر از قیمت لوله‌های PE100 می‌باشد دلیل دیگر این است که مواد PE80 خودرنگ نداریم و تماما از منابع داخلی و پتروشیمی‌ها تامین می‌شود و قیمت لوله‌های PE80 کمتر از نمونه‌های دیگر می‌شود.
استفاده از مواد PE80 با توجه به پیشرفت در تکنولوژی مواد و تولید مواد PE100 به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. لیست قیمت لوله‌های پلی اتیلن PE80 را نیز می‌توانید از واحد فروش شرکت باران پلیمر کیا درخواست نمائید و لیست قیمت با توجه به درخواست شما برای شما تنظیم و ارسال می‌گردد.
قیمت لوله پلی اتیلن کلاف

قیمت لوله‌های پلی اتیلن کلاف رابطه مستقیمی به کاربردشان در پروژه دارد. لوله‌های پلی اتیلن کلاف حداکثر تا سایز 110 میلیمتر تولید می‌شودلوله پلی اتیلن کلاف و اگر در سیستم‌های حساس و آبرسانی پروژه‌های آتشنشانی مورد استفاده قرار بگیرد از مواد PE100 خودرنگ مشکی ( بروج 3490 LS) استفاده شود قیمت بالاتر از لوله‌های کلافی می‌شود که برای مقاصد آبیاری زمین‌های زراعی قرار است مورد استفاده قرار گیرد. از این رو هنگام درخواست لیست قیمت لوله پلی اتیلن کلاف حتما کاربرد لوله را ذکر نمائید تا بهترین قیمت لوله و مناسبترین لوله پلی اتیلن جهت پروژه خود را داشته باشید.
لوله‌های پلی اتیلن کلاف که مخصوص گازرسانی نیز تولید و عرضه می‌شوند نیز از قاعده بالا مستثنا نیستند و باید از مواد عالی با گرید PE100 تولید گردد و از این رو قیمت این نوع لوله نیز از قیمت لوله‌های پلی اتیلن مخصوص آبیاری بالاتر خواهد بود. البته هیچگاه کیفیت را فدای قیمت ننمائید که طول عمر لوله و کارکرد و بازدهی خط لوله را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری

مشاهده  چرا نباید از لوله پلی اتیلن بی کیفیت استفاده کنیم؟!

قیمت لوله‌های پلی اتیلن آبیاری در بین تمامی انواع لوله‌های پلی اتیلن از پائینترین قیمت برخوردار است ,سایز ریز , تنوع مواد اولیهلوله پلی اتیلن آبیاری و استانداردهای سهل فرآیند تولید باعث شده است که قیمت لوله‌های پلی اتیلن آبیاری تفاوت چشمگیری با دیگر انواع لوله‌های پلی اتیلن داشته باشد. لوله‌های پلی اتیلن آبیاری با توجه به سایز و کاربردشان در سامانه آبیاری قیمتشان و کیفیتشان متفاوت خواهد بود.لیست قیمت لوله‌های پلی اتیلن آبیاری را میتوانید طی درخواستی از واحد فروش شرکت پارس اتیلن درخواست نمائید

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات باران پلیمر کیا

کلیک کنید: نمایش لیست قیمت

..::باران پلیمر کیا به کیفیت متعهد است::..

از شرکتهایی خرید کنید که با کارکنان ,مشتریان و محیط زیست با احترام رفتار میکنند

قیمت‌های لوله پلی اتیلن هم ممکن است تفاوت کند.کارخانه‌ای که دائماً در حال تولید است هزینه‌های تولید کمتری از کارخانه‌ای که چند روز در ماه کار می‌کند دارد و می‌تواند لوله پلی اتیلن را به قیمت بهتری عرضه کند و همچنین توصیه می‌شود لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن را از یک کارخانه تولید کننده معتبر تهیه کنند.

حتماً با کارخانه قرارداد منعقد کرده و مفاد آن را به دقت مطالعه و توافق نمائید.

در لیست قیمت‌های لوله پلی اتیلن قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی, لوله آبیاری قطره‌ای , لوله پلی اتیلن فاضلابی و قیمت دیگر انواع لوله‌های پلی اتیلنی ( انواع لوله‌های دوجداره و تک‌جداره) با یکدیگر متفاوت است و دلیل اصلی این تفاوت قیمت روزانه مواد اولیه پلی اتیلن می‌باشد و همچنین هزینه‌های سربار تولید کنندگان نیز بر روی آن تاثیر گذار می‌باشد.

لوله پلی اتیلن اگر از مواد درجه یک و ممتاز تولید شود و در آن از مواد بازیافتی استفاده نشود باید لیست قیمت لوله پلی اتیلن ( جدول قیمت لوله پلی اتیلن ) به صورت روزانه تهیه شود و به دلیل متنوع بودن اندازه و قطرهای لوله پلی اتیلن و کاربردهای آن این لیست قیمت بسیار طولانی می‌شود و تهیه لیست قیمت روزانه آن کاری طاقت فرسا می‌باشد.

کلیک کنید: نمایش لیست قیمت

4.8/5 - (6 امتیاز)
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339