در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب
باران پلیمر » قیمت لوله کشاورزی پلی اتیلن
لوله کشاورزی

قیمت لوله کشاورزی چقدر است؟ از کجا قیمت بگیرم؟

لوله های کشاورزی معمولا بازار بسیار گرمی دارند  و این موضوع به دلیل افزایش آگاهی مردم منطقه نسبت به لزوم تغییر سیستم های آبیاری کشاورزی است؛ هر چند بسیار دیر بر لزوم تغییر سیستم های کشاورزی پی بردیم اما بازهم با شرایط فعلی ، تغییر سیستم آبرسانی کشاورزی میتواند شرایط را دگرگون کرده و راه خلاصی برای گذر از بحران کم آبی باشد.

کشاورزی در ایران مدت هاست که با بحران های کم آبی دست و پنجه نرم میکند.

مقابله با این بحران ها راهی جز تغییر سیستم آبرسانی کشاورزی ندارد.

پژوهشگران و متخصصان امر میگویند ایجاد آبیاری قطره ای و تحول در سیستم های کشاورزی میتواند ، صنعت کشاورزی ایران را از این بحران عبور داده و ما را به مسیر بسیار خوبی برساند.

تغییر سیستم آبیاری و آبرسانی کشاورزی میتواند از جوی های خاکی تبدیل به جوی های سیمانی گردد. اما همه ما واقفیم که جوی های سیمانی نیز به دلیل استفاده از سیستم غرق آبی در پایان مسیر، با هدررفت بسیار بالای آب ، همچنان مشکلی از ما برطرف نمیکند.

اما چه باید کرد؟

استفاده از لوله برای آبرسانی کشاورزی آنقدر بدیع است که بدون معرفی آن حتما به ذهن شماره رسیده است. اما خوب میدانیم از لوله های سیمانی قدیمی گرفته تا لوله های پلیکا هیچ یک مناسب کشاورزی مدرن نیست

برای سیستم کشاورزی ما لوله های پلی اتیلن را به شما معرفی میکنیم

این لوله ها به دلیل ساختار فرمولی خود حدود 20 تا 100 سال عمر میکنند و در تامین نیازهای کشاورز کاملا مفید خواهند بود.

 

لیست قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای و یا سایز های بزرگتر لوله را میتوانید در باران پلیمر کیا ببینید.

 

با توجه به بازار بسیار وسیع این محصولات ، قیمت لوله پلی اتیلن در شهر های مختلف ممکن است متفاوت باشد، برای مثال در استان کرمانشاه ، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، آذربایجان غربی ، اردبیل و خراسان جنوبی یا شمالی به دلیل دوری از مرکز ایران به دلیل عدم وجود کارخانه و یا انحصار طلبی معدود کارخانه های حاضر در منطقه قیمت های بیشتری را شاهد باشیم

مشاهده  آبپاش آتشنشانی پلی اتیلن

این درحالی است که در باران پلیمر کیا با ارائه یک لیست قیمت سراسری و آنلاین ، در سامانه استعلام قیمت لوله پلی اتیلن اقدام به ارائه یک لیست واحد ، یک قیمت واحد برای کل ایران میکند.

جالب است بدانید برای جبران قسمتی از هزینه های استان های حاشیه ای و دور دست تخفیفی برای خریداران در نظر گرفته شده که تا حدی جبران هزینه های حمل و نقل و باربری را خواهد کرد.

آیا وقت تغییر سیستم آبرسانی کشاورزی نشده است؟

با ما تماس بگیرید تا در مورد این موضوع گفتگو کنیم و راهکار های خوبی به شما ارائه دهیم

باران پلیمر کیا علاوه بر افتخار صادرات گسترده به کشورهای منطقه از جمله سوریه ، عراق ، تاجیکستان ، افغانستان و ترکمنستان افتخار بزرگتری از ارائه خدمات و فروش لوله به سراسر ایران بزرگ را دارد.

کافیه روی لینک بالا کلیک کنید تا لیست قیمت امروز رو ببینید

همانطور که در لینک بالا آمده است می توانید لیست قیمت لوله پلی اتیلن مخصوص کشاورزی را از طریق کلیک بر روی لیست قیمت مشاهده کنید.

اما سوال مهم و جدی تر نحوه و مبنای قیمت گذاری برای انواع محصولات تولیدی پلی اتیلن است.

در بحث اتصالات لوله کشاورزی باید پیش از شروع بحث یادآور شویم که شیوه قیمت گذاری در آن کمی متفاوت از لوله است.

اتصالات معمولا بصورت عددی قیمت گذاری شده و معمولا فرآیند تولید آن مهمتر از آن چیزی است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

حالا دوباره به سوال اول بازمیگردیم

نحوه قیمت گذاری لوله کشاورزی چگونه است؟!

بی شک شما نیز در بازار گسترده لوله ، حتما با قیمت های مختلفی روبرو شده اید و شاید این سوال برای شما نیز ایجاد شده باشد که چرا قیمت های مختلفی در بازار ارائه شده است و یا چگونه این قیمت ها انتخاب شده اند.

لوله های کشاورزی در واقع نام مرسوم و رایج برای لوله های پلی اتیلن محسوب می شوند. این لوله ها توسط کارخانجات زیادی تولید شده و قیمت های متفاوتی دارند.

مشاهده  نکاتی برای استفاده از لیست قیمت لوله پلی اتیلن

ما تلاش خواهیم کرد تا به زبان بسیار ساده علت قیمت های بالا و پایین را به شما توضیح دهیم

البته برای اطلاع دقیقتر میتوانید مطلبی که چندی پیش تحت عنوان علت اختلاف قیمت لوله پلی اتیلن منتشر کردیم که مهندس رنجبر ، مدیرعامل باران پلیمر توضیحات مفصلی درباره آن ارائه داد.

اما بطور خلاصه اگر فکر میکنید مثلا در استان لرستان یا استان خراسان ، قیمت لوله پایین تر است باید بگوییم مواد اولیه ارائه شده توسط پتروشیمی ها دارای یک قیمت واحد برای سراسر کشور است و خرید این مواد صرفا از طریق سهمیه کارخانجات و سامانه امکان پذیر است؛ نهایتا آنچه مهم به نظر می رسد استفاده از مواد نا مرغوب (مواد بازتولید شده یا آسیاب شده) نقش مهمی در قیمت محصول نهایی دارد.

اگرچه ممکن است خریدار بتواند لوله کشاورزی مورد نیاز خود را با قیمتی مناسبتر تهیه کند اما در آینده با بحران هزینه بالای نگهداری از لوله های خریداری شده مواجه خواهد شد.

اگر شما به عنوان یک کشاورز قصد تغییر سیستم آبیاری زمین های کشاورزی خود را دارید و میخواهید با استفاده از لوله های پلی اتیلن ، تغییر و تحول مهمی  در کاهش آب مصرفی خود ایجاد کنید حتما این فاکتور مهم را در نظر داشته باشید؛ چرا که ممکن است با مشکلات یاد شده در آینده ای نزدیک دست به یقه شوید.

کارخانه باران پلیمر با راه اندازی یک سامانه سراسری لیست قیمت ، مبنای قیمت گذاری بسیاری از تولید کنندگان و پخش کنندگان عزیز در صنعت لوله پلی اتیلن شده است.

میتوانید جهت دریافت قیمت ها از طریق سامانه سراسری بر روی دکمه لیست قیمت امروز کلیک کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339