در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

آدم‌روهای مخابراتی باران پلیمر کیا

منهول پلی اتیلن مخابراتی و هندهولهای باران پلیمر کیا جهت دسترسی به مسیرهای کابل‌ها در زیر زمین و برای متصل کردن چند شبکه به یکدیگر و قراردادن سوئیچ‌های مخابراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلاً در سیستم‌های مخابراتی برای آنکه چندین کابل از مناطق مختلف را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر و مرکز مخابراتی هدایت نمایند از منهول ( آدم رو ) استفاده می‌کنند.

منهول‌های پلی اتیلن مخابراتی از قطر 60 سانتیمتر الی 1800 سانتیمتر و در ارتفاع‌ 40 سانتیمتر الی 100 به صورت یکپارچه و یک تکه تولید می‌شود و در صورت نیاز به منهول‌های بزرگتر می‌توان از قطعات افزوده ( رایزر ) جهت افزایش ارتفاع تا 12 متر استفاده کرد.

هندهول‌های مخابراتی پارس اتیلن نیز به صورت یکپارچه در قطر 60 سانتیمتر و ارتفاع‌ 40 الی 100 سانتیمتر ( بر اساس سفارش ) تولید می‌گردد.

..:: باران پلیمر کیا نماد خودباوری , توانمندی و کیفیت ::..

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات باران پلیمر کیا

منهول مخابراتی پلی اتیلن

منهول‌های باران پلیمر کیا با آخرین فنآوری، مدرنترین و بزرگترین دستگاه روتاری مولدینگ ( قالب گیری چرخشی ) منطقه تولید می‌گردد که باعث یکنواختی و ضخامتی یکسان در تمامی سطح منهول‌ و هندهول‌های باران پلیمر کیا می‌شود. اين شركت با بهره‌گیری از نيروهاي متخصص و با تجربه در صنعت پلي اتيلن توانسته به آخرین تكنولوژی ساخت دستگاه‌های قالب گيری چرخشی (روتاری مولدينگ ) دست يابد.

كارشناسان بخش آزمایشگاه کنترل کیفیت با بهره گيري از امكانات پیشرفته آزمايشگاهي تست و كنترل، اين شركت را در راه نيل به اهداف كيفي شركت رهنمون می‌سازند. شرکت باران پلیمر کیا همواره در حال بازنگري روش‌هاي توليد، سيستم سخت افزاري، ارتقا و به روز‌رسانی دستگاه‌هاي توليد، اطلاعات و دانش فني خويش در زمينه‌هاي مختلف توليد مي‌باشد که بواسطه این فعالیتها شرکت باران پلیمر کیا در زمینه تولید منهول‌های پلی اتیلنی در کشور پیشرو و بی همتا باشد.

مشاهده  قفس پلی اتیلن پرورش ماهی

با توجه به استفاده روزافزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، منهول مخابراتی پلی اتیلن باران پلیمر کیا جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و یا سایر منهول‌های ساخته شده با مصالح بنایی می‌باشد.

..::باران پلیمر کیا به کیفیت متعهد است::..

منهول مخابراتی پلی اتیلن
مزایای منهول‌های پلی اتیلن مخابراتی:

هزینه بسیار پایین در ساخت و راه‌اندازی منهول‌های پلی اتیلن مخابراتی نسبت به منهول‌های بتنی
زمان بسیار کمتر در اجرای منهول پلی اتیلن نسبت به منهول‌های بتنی
منهول پلی اتیلن مخابراتی جهت اجرا به ماشین آلات سنگین نیاز ندارد.
منهول پلی اتیلن مخابراتی می‌تواند در محیط‌های شیمیایی و یا بسیار مرطوب براحتی دوام بیاورد.
منهول پلی اتیلن مخابراتی نیازی به تعمیر ندارد و در صورت نیاز به تغییرات در سایز براحتی و به آسانی انجام می‌شود.
منهول پلی اتیلن مخابراتی با سهولت در خطوط و مسیرهای کابلها قابل نصب می‌باشد و هزینه‌های اجرایی پروژه‌های بزرگ را بطور چشمگیری کاهش می‌دهد.

Rate this post
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339