در سال جدید علاوه بر حفظ کیفیت ، برای فرهنگ سازی نیز تلاش خواهیم کرد. در بحران کم آبی قرار داریم!

باران پلیمر کیا؛ تولید کننده برتر لوله های پلی اتیلن
فهرست مطالب

لوله پلی اتیلن در نیروگاه برق , نیروگاه هسته‌ای , نیروگاه بادی و نیروگاه خورشیدی

لوله پلی اتیلن باران پلیمر کیا بهترین انتخاب جهت انواع سیستم‌های لوله‌کشی صنعت انرژی و نیروگاهی است. حساس‌ترین قسمت نیروگاه‌های تولید برق سیستم‌های خنک کننده‌ی لوله‌های آب می‌باشد .اگر سیستم خنک کننده دچار مشکل شود امکان آن وجود دارد که کل نیروگاه از کار بیافتد. لوله پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک انتخاب ایده‌آل برای نیروگاه‌های برق و نیروگاه‌های هسته‌ای به شمار می‌آید. پلی اتیلن دارای مقاومت سایشی بسیار بالایی است. در حقیقت آزمایشهای آزمایشگاهی اثبات کرده‌اند که لوله پلی اتیلن با چگالی بالا ( HDPE ) می‌توانند از 3 تا 5 برابر بیشتر لوله‌های فولادی عادی و یا با کیفیت بالا بیشتر دوام بیاورند.
در 21 جولای سال 2009 موسسه انرژی هسته ای آمریکا استفاده از لوله‌های پلی اتیلن HDPE را در نیروگاه‌ها به رسمیت شناخت, این حرکت به سمت لوله های پلی اتیلن تکجداره با دانسیته بالا را باید به عنوان نشانه‌ای برای سایر حوزه‌ها برای پیوستن به این حرکت دانست..
لوله پلی اتیلن در نیروگاه ها
کاربرد لوله پلی اتیلن در نیروگاه‌های هسته ای

خوردگی در لوله‌های چدنی به کار رفته در سیستم لوله کشی نیروگاه‌های هسته‌ای به علت طول عمر آنها به سرعت تبدیل شده است به عنوان یک نگرانی ایمنی و هزینه‌ای بسیار بالا در عملیات جایگزینی آنها. احتیاجی به ذکر نیست که احتیاج به یک آینده‌نگری برای تاسیسات هسته‌ای که در حال ساخت هستند و مقاوم سازی سازه‌های قدیم وجود که این امر تضمین کننده امنیت نسل آینده است.

..::باران پلیمر کیا به کیفیت متعهد است::..
لوله پلی اتیلن در نیروگاه ها

کاربرد لوله پلی اتیلن در نیروگاه‌های برق

نیروگاه‌های حرارتی به طور معمول از صنایع و بخش‌های متعددی تشکیل شده‌اند. اختلال یا قطعی در تولید الکتریسیته و تعمیرات و نگهداری پی در پی آنها، از عمده مشکلات این نیروگاه‌ها ست. از این رو امور تعمیر و نگهداری در این نیروگاه‌ها از جمله علل هزینه‌های گزاف در آنها قلمداد می‌شوند. لوله‌های پلی‌اتیلن شرکت باران پلیمر کیا، به منظور انتقال آب داغ و سرد در برج خنک کننده نیروگاه‌های برق حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
نیاز حیاتی نیروگاه‌های حرارتی، دسترسی به ذخایر آبی جهت برطرف کردن نیازشان به بخار و آب‌های خنک کننده می‌باشد. ولی دسترسی به ذخایر آبی به تنهائی کافی نیست ضمنا کیفیت مایعات داخل لوله نیز نباید از بین برود. برای مثال خوردگی دشمن درجه یک این نیروگاه‌ها است. مشکلاتی چون تغییرات فشار، افت خلاء ،افت‌هایی در خطوط لوله، شکاف یا ترک و تعمیر و نگهداری از رویدادهای روزمره در نیروگاه‌های برق حرارتی به شمار می‌آیند. لوله‌های PE 100 برای حل این دسته مشکلات ایده‌آل هستند زیرا در مقایسه با دیگر لوله‌ها دارای ویژگی‌های برتری می‌باشند. لوله‌های پلی‌اتيلن100 PE به ويژه برای اطفاء حريق، خنك كنندگي و آب بهداشتی نيروگاه‌های برق حرارتی بهترین هستند. این لوله‌ها هنگامیکه به منظور سرد کردن به کار می‌روند دارای برتری‌های افزوده دیگری نیز می‌باشند زیرا اجازه نمی‌دهند میکروارگانیسم ها در دیواره داخلی لوله تجمع کنند .
در اینجا به مزیت‌های جانبی چون نصب و حمل و نقل ساده نیز می‌توان اشاره کرد .از دیگر برتری‌های لوله‌های پلی اتیلنی با کاربرد خنک کنندگی این است که قطر داخلی این لوله‌ها برای سال‌های متمادی ثابت می‌ماند که این امر در واقع گذر میزان جریان ثابتی را در درون لوله تضمین می‌کند.
لوله‌های پلی اتیلنی مذکور همچنین نیاز به شستشوی مکرر ندارند از این رو دارای حداقل هزینه نگهداری می‌باشند. لوله‌های پلی‌اتیلن همچنین تحت تاثیر شکل سطوح گوناگون زمین و حرکات زمین قرار نمی‌گیرند.
لوله پلی اتیلن در نیروگاه ها
کاربرد لوله پلی اتیلن در نیروگاه‌های خورشیدی

مشاهده  لوله پلی اتیلن چیست؟ ، موارد کاربرد لوله پلی اتیلن

استفاده از انرژی خورشیدی تا 25 سال پیش وجود نداشت ولی پس از آن تبدیل به یک صنعت بزرگ در دنیا شده است.با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی و امکانات سیستم‌های خورشیدی در سراسر دنیا گسترش یافته و به عنوان انرژی پاک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
سیستم‌های گرمایش خورشیدی با توجه به نوع و مکان مورد استفاده اندازه‌های مختلفی دارند . ساده‌ترین آنها از تنها یک لوله سیاه که در معرض خورشید قرار گرفته و به یک پمپ تصفیه آب استخر متصل شده است تشکیل می‌شود سیستم‌های پیشرفته‌تر از کلکتور با یک – دو یا سه لایه از نورگیر‌های شیشه ای به همراه لوله‌ها و پمپ‌ها تشکیل شده‌اند. از طرفی سیستم‌های پیشرفته دارای سیالات انتقال حرارت مخازن حفظ حرارت مبدل‌های حرارتی و کنترل گرهای فشار و دما می‌باشند، لوله کشی با استقاده از لوله‌های پلی اتیلن می‌تواند نقش مهمی در این کاربرد ایفا نماید.
مزایای عملکردی لوله‌های پلی اتیلن در سیستم‌های گرمایش خورشیدی عبارتند از :
ترکیب انعطاف پذیری ، خواص مربوط به دماهای بالا ، و مقاومت آن در برابر آسیب‌های ناشی از یخ زدگی و خوردگی ، مزایای مهمی هستند که در استفاده سیستم‌های انرژی خورشیدی، مفید خواهند بود.
لوله پلی اتیلن در نیروگاه ها
کاربرد لوله پلی اتیلن در نیروگاه‌های بادی

نیروگاه‌های بادی به طور معمول از صنایع و بخش‌های متعددی تشکیل شده‌اند, سیستم انتقال نیروی حاصل از باد بوسیله‌ی کابلهایی انجام می‌گیرد که همگی باید کاور شده باشند و محیط‌ نیروگاه بادی نیز باید بوسیله سیستم کاملا مدرنی زهکشی شده باشد که به سیستم پایه دکل‌ها در دراز مدت آسیبی وارد نگردد.
با توجه به مزایای لوله‌های پلی اتیلن و کاربرد این لوله‌ها در کاورینگ کابل‌ و اجرای سیستم زهکشی بوسیله لوله‌های پلی اتیلن , کاربرد و استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در این صنایع رشد چشمگیری داشته است و به انتخاب اول پیمانکاران و مجریان این نیروگاه‌ها بدل گشته است.
لوله پلی اتیلن در نیروگاه ها
کاربرد لوله پلی اتیلن در سیستم آتش نشانی نیروگاه‌ها

مشاهده  کاربرد لوله پلی اتیلن در آب دریا

لوله آتش نشانی از مهمترین و پر مصرف ترین وسایل سیستم‌های آتش نشانی می‌باشد و یکی از واحدهای مهم در تأسیسات صنعتی از جمله نیروگاهها واحد آب آتش نشانی است. باران پلیمر کیا با تامین لوله و اتصالات پلی اتیلن پروژه‌های نیروگاهی ,پتروشیمی و ساختمانی عظیم سیستم‌های آتش نشانی سال‌هاست که به عنوان بهترین گزینه مورد استفاده پیمانکاران و مجریان سیستم‌های آتش نشانی قرار گرفته است.
لوله پلی اتیلن باران پلیمر کیا به دلیل دارا بودن ویژگی هایی همچون عدم خوردگی میکروبی، مقاومت بسیار عالی در مقابل زلزله و رانش‌های احتمالی زمین مناسب برای سیستم‌های آتش نشانی جهت نصب در خاک انتخاب می‌شوند. همچنین این لوله ها باید فشار آب را تیز تحمل کنند که لوله پلی اتیلن با تحمل فشار کاری 4 تا 25 بار قابلیت تحمل فشار آب را دارد. شرکت باران پلیمر کیا با داشتن تجارب گرانقدری که در تامین لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پروژه‌های آتش نشانی نیروگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها دارد می تواند به عنوان تامین کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن و مشاوری قوی در به کلیه پیمانکاران و کارفرمایان مشاوره فنی نیز ارائه دهد.

Rate this post
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران
تولید کننده برتر لوله پلی اتیلن در ایران

افتخار و تعهد ما تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و سطح استاندارد جهانی است.

مشاوره و خرید لوله پلی اتیلن

جهت خرید لوله پلی اتیلن و مشاوره سیستم های آبرسانی کشاورزی با ما تماس بگیرید:

09999600198
 09190445294  09196271339